1.Glengarry Glen Ross 7/10
2.Przekręt doskonały 6/10
3.Koruptor 5/10
4.Komora 5/10
5.Strach 4/10
6.Ktoś całkiem obcy 3/10
Nie mogę za dużo powiedzieć o nim , jako o reżyserze bo oglądałam jeden film reżyserii tego pana, a dokładnie Strach :) ...i muszę przyznać, że za sam ten film ma u mnie 10/10. Film naprawdę mu się udał. Nie był oklepany jak inne, tylko zupełnie inny, bo z taką fabułą się jeszcze nie spotkałam jak w Strachu, ale jeżeli...
więcej