1.Podwójna gra 6/10 2.Złodziej życia 5/10 3.Eagle Eye 5/10 4.Niepokój 5/10 5.Jezioro Salton 4/10
Te 3 filmy wedlug mnie zasluguja na szczegolna uwage i ukazuja jak solidnym i dobrym jest rezyserem. JESLI NIE WIDZIELISCIE TYCH FILMOW TO GORACO POLECAM!
że będzie podążał tą drogą,bo przyjemnie oglądać jego dzieła.
Wart sledzenia, jesli chodzi o sensacje i thrillery.